تبلیغات
رز قرمز - مطالب مرداد 1389


Admin Logo
themebox Logo
نویسنده :رز
تاریخ:یکشنبه 31 مرداد 1389-09:44 ب.ظ

عالم ذر ، عالم قبل از تولد ما

عالم ذر عالمیه كه كمتر كسی در موردش صحبت می كنه و یا حتی می دونه
ولی ...
ولی كاملا به خود ما انسان ها مربوط میشه. من اطلاعات زیادی در مورد عالم ذر ندارم ولی اگه اجازه بدهید چیزهایی كه می دونم رو بنویسم
عالم ذر
عالمی كه مربوط به منشا وجود ماست. مربوط به خود ماست. روح ما. جسم ما. خدای ما. حضرت آدم.
خیلی ها فكر می كنند ما از اول وجود نداشتیم. خیلی ها فكر می كنند زمان تولدمون روح ما شكل میگیره و ....
من ، شما ، اجدادمون ، حضرات آدم و ...  همگی با هم تو یه زمان به وجود اومدیم  یعنی در عالم ارواح به وجود اومدیم. توی این دنیا هست که یکی زودتر میاد یکی دیرتر  بخاطر همین هست که اینجا یکی بزرگتر از دیگری هست یا کوچکتر  ولی در اصل توی عالم ارواح همگی با هم به وجود اومدیم   یعنی در عالم ارواح بوده که خدا ما را آفریده ولی باید باور كنیم كه روح ما خیلی وقته كه تو دنیا وجود داشته. این ها همش حكمت خداوندیه.
ما عالمی داریم به نام عالم ارواح. همه ما انسانها توی این عالم زندگی كردیم.
عجیبه ولی بعد از عالم ارواح، عالم ذر وجود داره و بعد از عالم ذر ، دنیای ما وجود داره. بعدش هم آخرت و ...
بعد از عالم ارواح خدا حضرت آدم رو كه البته روحش رو آفریده بود به صورت جسم آفرید.
سپس از پشت حضرت آدم تمام انسان ها رو كه به صورت روح بودند به صورت جسم آفرید ولی خیلی ریز و كوچكتر از این كه الان هستیم.
بعد با همه ما انسان ها پیمان بست. پیمان بست كه ما بدونیم خدایی هم وجود داره. این پیمان باعث شد تا ما انسانها به طور فطری خدا دوست باشیم.
خدا تو عالم ذر به انسان ها گفت اگه شما انسان ها پدر و مادر كافر دارید نباید كافر بشید چون من با شما پیمانی برای آخرتتون بستم.
جالبه كه ما تو عالم ذر مدت ها زندگی كردیم.
به خاطر زندگی كه ما در عالم ارواح و عالم ذر داشتیم گاهی اوقات تو دنیای امروزی به جای میریم ولی فكر می كنیم اونجا رو قبلا دیدیم. یا اینكه قیافه كسی برای ما آشناست. تو عالم ذر پیمان خدا به صورت ضمیر ناخودآگاه در ذهن ما قرار گرفت.
بعد از عالم ذر ما به دنیا میایم و زندگیمون همینه كه می بینیم.
ادیان مختلف نسبت به این مباحث عقاید دیگه دارند.
مثلا بودا میگه وقتی انسانی می میره تا روحش كامل نشه روحش دوباره به صورت انسان یا حیوان دیگه در میاد. این چرخه همینطور ادامه پیدا میكنه تا جایی كه روحش به تكامل برسه. اعتقاد جالبیه كه بودایی ها دارند.
مسلمانان به عالم ذر اعتقاد دارند و خدا توی قرآن یك آیه در مورد عالم ذر گفته.

آیا امکان دارد انسان اتفاقات و حوادثی که در عالم ذر برایش رخ داده است را به خاطر بیاورد؟
خیر ، چنین چیزی امکان ندارد چون عالم ارواح ذر(ارواح) عالم شهود باطنی می باشد و کسی نمیتواند چیزی را به خاطر بیاورد چون اسباب دو عالم فرق دارند

آیه قرآن کریم در مورد عالم ذر :


وَ اِذْاَخَذَ رَبُّكَ مِنْ بَنى آدَمَ مِنْ ظُهُورِهِمْ ذُرِّیَّتَهُمْ

وَ اَشْهَدَهُمْ عَلى اَنْفُسِهِمْ اَلَسْتُ بِرَبِّكُمْ قالُوا بَلى

شَهِدْنا اَنْ تَقُولُوا یَوْمَ القِیمَةِ اِنّا كُنّا عَنْ هذا غافِلینَ.(اعراف / 172)


به خاطر بیاور زمانى را كه پروردگارت از پشت و صلب فرزندان آدم ، ذریه آنها را برگرفت

و آنها را گواه بر خویشتن ساخت و فرمود: آیا من پروردگار شما نیستم ؟ گفتند: آرى ،

گواهى مى دهیم چنین كرد براى اینكه در روز رستاخیز نگویید ما از این {یعنى توحید} غافل بودیم {و از پیمان فطرى توحید، بى خبر بودیم}


این آیه مباركه قرآن منشاء پیدایش بحثی به عنوان عالم ذر شده است ؛ از آنجا كه معمولا قرآن مجید مطالب را به طور كلی و بدون جزئیات مطرح كرده و بیان جزئیات

را به اهل بیت(علیهم السلام)  واگذاشته برای دریافت جزئیات باید به احادیث مراجعه نمود.

آنچه علما از روایات عالم ذر برداشت كرده اند موجب پیدایش سه نظر درمورد این عالم شده:

1. مسلك اخباریّین است و گویند این اخبار از متشابهات است و ادراك حقیقت آنها از عقل و فهم ما دور و ایمان اجمالى به آنها كافى است و علم به آنها را باید به

اهل بیت (علیهم السّلام ) رجوع داد.

2.مسلك شیخ ‌مفیدو سیدمرتضى و طبرسى صاحب مجمع البیان ومفسرین و اتباع ایشان (علیهم الرحمة) است و ایشان اخبار طینت و آیات و اخبار اخذ میثاق را

حمل بر كنایه و مجاز و استعاره نموده اند ؛ به این صورت كه پیمان خداوند لفظى و نطقى نبوده و نیز تنهادر زمان آدم ابوالبشر(ع) نبوده بلكه پیمانى است تكوینى كه همراه

آفرینش هرفردى از بشر بوده و هست ؛ یعنى حس خداجویى و خداشناسى و استعداد و آمادگى براى حقیقت توحید در نهاد بشر همراه آفرینش او قرار داده شده

بنابراین ، همه افراد بشر داراى روح توحیدند و پرسشى كه خداوند از آنها فرمود به زبان تكوین و آفرینش است و پاسخى كه آنها داده اند نیز به همین زبان است و

خلاصه این كه سؤ ال و جواب و پیمان مزبور، یك پیمان فطرى است

3.مسلك كثیرى از علماى متقدمین و متاءخرین است كه تمام اخبار وارده در باب طینت و عالم ذر و اخذ میثاق صحیح است ، و ظاهر آنها نیز مراد است

و منافات با هیچ اصلى و قاعده اى از اصول دین و قواعد عقلى ندارد.


.در مورد «عالم ذر» در میان دانشمندان، مفسران، متكلمان و محدثان، گفت‏وگوهاى زیادى واقع شده است و این، نشانگر پیچیدگى موضوع (عالم ذر) مى‏باشد.
خداى سبحان در قرآن كریم مى‏فرماید: «به خاطر بیاور زمانى را كه پروردگارت از پشت فرزندان آدم، «ذریه» آنها را برگرفت و آنان را گواه بر خودشان گرفت و از آنها پرسید: آیا من پروردگار شما نیستم؟ آنان همگى گفتند: آرى، ما گواهى دادیم. این كار را خداوند به خاطر آن انجام داد كه در روز قیامت نگویید ما از این موضوع - توحید و معرفه الله - غافل بودیم». حال، این ظهور و بروز (در عالم ذر) كه واقع شده، به چه صورت انجام گرفته است و منظور از عالم ذر چیست؟ در میان علما آرای مختلفی است از جمله : 1-منظور از عالم «ذر»، عالم «ارواح» است؛ یعنى، خداوند در آغاز، ارواح انسان‏ها را آفرید و مخاطب ساخت و از آنان اقرار بر توحید گرفت.
2-منظور از «ذر»، اجزاى بسیار كوچك نیست؛ بلكه ذر به معناى ذریه (فرزندان) است؛ خواه كوچك و صغیر باشند یا بزرگ و كبیر. بنابراین، سؤال و جواب در میان انسان و خداوند، به وسیله پیامبران و به زبان «قال» مى‏باشد.
3-سؤال و جواب بین انسان و خداوند، به زبان حال، صورت گرفته است؛ آن هم بعد از بلوغ، كمال و عقل.
4- علامه طباطبائى مى‏گوید: موجودات داراى دو نوع وجودند؛ یك وجود جمعى در نزد خدا كه در قرآن به عنوان ملكوت از آن یاد شده است و دیگرى وجودات پراكنده كه با گذشت زمان، به تدریج ظاهر مى‏شوند. به این ترتیب، عالم انسانیت دنیوى، مسبوق به عالم انسانیت دیگرى است كه در آن جا، هر موجودى با شهود باطنى، خدا را مشاهده كرده، به واحدیت او اعتراف مى‏كند و سؤال و جواب در عالم «ذر»، مربوط به آن جا مى‏شود.
برای مطالعه ی بیشتر میتوانید از کتاب معارف قرآن جلد 1 و2 آیت الله مصباح كه بسیار زیبا و روان بحث كرده اند استفاده کنید




نویسنده :رز
تاریخ:یکشنبه 31 مرداد 1389-08:48 ق.ظ

خدایا مرا می‎بخشی ؟!

پروردگارا! ببخش مرا كه از تمسخر دیگران لذت بردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه براى رسوا كردن دیگران تلاش كردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه نمازم، وقت یافتن گمشده‏هاى من است.

پروردگارا! ببخش مرا كه نادانى دیگران را به رُخِشان كشیدم.

پروردگارا! ببخش مرا كه براى همه گردن كشیدم، به غیر از خودم.

پروردگارا! ببخش مرا كه دیگران را وادار به معذرت خواهى كردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه همه‏اش دعا كردم خدایا! مرا از شر خلق دور بدار و یك بار نگفتم: خلقت را از شر من دور دار.

پروردگارا! ببخش مرا كه فكر و دلم از تو عزلت گزید و از گناه نه.

پروردگارا! ببخش مرا كه هر چه با من مدارا كردى، من بر تو خیره‏سرى كردم.
پروردگارا! ببخش مرا كه آن قدر كه حسرت نداشته‏هایم را خوردم، شاكر داشته‏هایم نبودم.

پروردگارا! ببخش مرا كه آن قدر كه بر بى‏منزلى و بى‏كارى و ... گریستم، بر غم فراق از تو گریه نكردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه آن قدر كه به فكر زیبایى ظاهر و مد لباس و ... بودم، به فكر زیبایى و طهارت باطنم نبودم.

پروردگارا! ببخش مرا كه بارها و بارها به دنبال جنازه این و آن رفتم و فقط با یك «اِ اِ» گفتن، از كنارش گذشتم و هنوز باورم نیست كه من هم رفتنى هستم.

پروردگارا! ببخش مرا كه با رفتار زشتم، دیگران را به دین بدبین كردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه در مجادله با این و آن فهمیدم كه حق با من نیست؛ ولى به رو نیاوردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه براى نظرات دیگران، آنگونه كه حق‏شان بود، ارزش قائل نشدم.

پروردگارا! ببخش مرا كه با پرسش‏هاى مشكل از استادانم، خود را در چشم دیگران بزرگ جلوه دادم و استادانم را تحقیر كردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه موقع تعریف و تمجید دیگران، باورم شد كه راستى راستى كسى هستم!

پروردگارا! ببخش مرا كه تاب شنیدن تعریف از دیگران را نداشتم!

پروردگارا! ببخش مرا كه توان حل مشكل دیگران را داشتم؛ ولى سكوت كردم و گفتم دردسر نمى‏خواهم.

پروردگارا! ببخش مرا كه آن قدر كه حسرت نداشته‏هایم را خوردم، شاكر داشته‏هایم نبودم.

پروردگارا! ببخش مرا كه اگر 1000 تومانم گم شد، غصه‏دار شدم؛ ولى نمازم قضا شد و، آن قدر غصه نخوردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه واله و شیداى مخلوقاتت شدم و خالقیتت را از یاد بردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه آن قدر كه غصه روزى‏ام را خوردم، غصه آخرتم را نخوردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه مدام دروغ گفتم و توجیه كردم كه دروغ مصلحتى بود.

پروردگارا! ببخش مرا كه خود را به خواب زدم تا از انجام كارى كه وظیفه‏ام بود، شانه خالى كنم.

پروردگارا! ببخش مرا كه با دروغ‏هاى مكرر خود، زشتى دروغ را در ذهن فرزندم از بین بردم.

پروردگارا! ببخش مرا كه آن قدر كه اهل حرف بودم، اهل عمل نبودم.

پروردگارا ...

                                                     پروردگارا!!! می‎بخشی مرا ؟؟؟؟ 




نویسنده :رز
تاریخ:چهارشنبه 27 مرداد 1389-07:01 ب.ظ

کارهایی که به مغز ما آسیب می رساند

1. كسانی كه صبحانه نمی‌خورند قند خونشان به سطح پائینتری افت می‌كند. این امر باعث
تامین نامناسب مواد غذائی برای مغز و در نتیجه افت فعالیت مغزی می‌شود.


2. پرخوری
این امر باعث تصلب شرائین (سختی دیواره رگهای) مغز شده و منجر به كاهش قدرت
 ذهنی می‌شود 

3- دخانیات: این امر باعث كوچك شدن چند برابری مغز و منجر به آلزایمر می‌شود.

4. استفاده زیاد قند و شكر : استفاده زیاد قند و شكر جذب پروتئین و مواد غذائی را متوقف می‌كند  و منجر به سوء تغذیه و احتمالا اختلال در رشد مغزی خواهد شد
 
5. آلودگی هوا: مغز بزرگترین مصرف كننده اكسیژن در بدن ماست. دمیدن هوای آلوده باعث كاهش اكسیژن تامینی مغز شده و منجر به كاهش كارآیی مغز می‌شود.

 
6. كمبود خواب: خواب به مغزمان اجازه استراحت می‌دهد. دوره طولانی كاهش خواب منجر به شتاب گیری مرگ سلولهای مغزی خواهد شد 

 7. پوشاندن سر به هنگام خواب: خوابیدن با سر پوشیده باعث افزایش تجمع دی اكسید كربن و كاهش تجمع اكسیژن شده و منجر به تأثیرات مخرب مغزی خواهد شد.
 

8.كار كشیدن از مغزتان در هنگام بیماری كار سخت یا مطالعه در زمان بیماری ممكن است منجر به كاهش كارآئی مغز و در نتیجه صدمه مغزی شود

9.كاهش افكار مثبت: فكر كردن بهترین راه برای تمرین دادن به مغزمان است. كاهش افكار مثبت مغزی ممكن است باعث كوچك شدن مغز شود.   

 
10. كم حرفی: مكالمات انتزاعی منجر به رشد كارآئی مغز خواهد شد.




نویسنده :رز
تاریخ:جمعه 22 مرداد 1389-01:24 ب.ظ

آداب میهمانى خدا

آداب میهمانى خدا
آداب میهمانى الهى را مى‏توان به سه دسته زیر تقسیم كرد:
دسته اوّل. آدابى كه توجّه و پایبندى به آنها، شرط حتمى براى ورود به میهمانى الهى است. این دسته، عبارت است از پرهیز از مفطِرات روزه به قصد قربت.
جایگاه بررسى این دسته از آداب (احكام)، فقه است و چون «رساله‏هاى عملیّه» آنها را به نحو مبسوط بیان كرده‏اند، نیازى به طرح تفصیلى این مباحث در این مجموعه نیست.
دسته دوم. آدابى كه رعایت آنها، شرط ضرورى براى بهره‏بردارى انسان از این ضیافت الهى در جهت تجدید حیات معنوى خویش و رسیدن به تكامل روحى است.
آنچه جامع همه آداب این دسته است، پرهیز از محرّمات الهى است. از این رو، در گزارش خطبه معروفى كه پیامبر صلى‏الله‏علیه‏و‏آله در آستانه ماه رمضان فرمود، آمده است كه امام على علیه‏السلام در اثناى آن پرسید:
یا رَسولَ اللّه‏ِ، ما أفضَلُ الأَعمالِ فی هذَا الشَّهرِ؟
اى پیامبر خدا! بهترینِ كارها در این ماه چیست؟
پیامبر خدا پاسخ داد:

الوَرَعُ عَن مَحارِمِ اللّه؛
«پرهیز از محرّمات الهى».

در تبیین پاسخ پیامبر، مى‏توان گفت كه گناهان، آفاتى هستند كه حیات معنوى انسان را تهدید مى‏كنند و مانع شكوفایى آن مى‏شوند. از این رو، با وجود گناهان كه مانع رشد معنوى انسان‏اند روزه هرگز نمى‏تواند موجب تحوّل معنوى در انسان شود. بنا بر این، روزه‏دارِ مبتلا به آفت گناه، از روزه‏اش بهره نمى‏برد و به تعبیر پیامبر خدا:

رُبَّ صائِمٍ حَظُّهُ مِن صِیامِهِ الجوعُ وَ العَطَشُ، و رُبَّ قائِمٍ حَظُّهُ مِن قِیامِهِ السَّهَرُ؛
چه بسا روزه‏دارى كه بهره‏اش از روزه خویش، گرسنگى و تشنگى است و چه بسا نمازخوانى كه بهره‏اش از سحرخیزى، بیدار ماندن است!

امام على علیه‏السلام نیز در این زمینه مى‏فرماید:

كَم مِن صائِمٍ لَیسَ لَهُ مِن صِیامِهِ إلاَّ الجوعُ وَ الظَّمَأُ، و كَم مِن قائِمٍ لَیسَ لَهُ مِن قِیامِهِ إلاَّ السَّهَرُ و العَناءُ، حَبَّذا نَومُ الأَكیاسِ و إفطارُهُم؛62
چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى، بهره‏اى ندارد و چه بسا نمازخوانى كه از نمازش جز بیدارى و رنج، بهره‏اى نمى‏برد. خوشا خواب و خوراكِ خردمندان هوشیار!

بنا بر این، پرهیز از مفطِرات روزه، شرط ورود به میهمانى الهى است و پرهیز از گناهان، شرط بهره‏ورى از بركات آن.
دسته سوم. آدابى كه مراعات آنها، شرط رسیدن به بهره‏ورى كامل از میهمانى الهى است. باید توجّه داشت كه اینها آداب استحبابى‏اند و هر كس مى‏تواند به اندازه توان و حال و فرصتى كه دارد، از آنها بهره‏مند گردد.
 آداب خروج از میهمان‏ سراى الهى
خروج از میهمان‏سراى الهى نیز آداب خاصّى دارد، همان گونه كه ورود به دایره این میهمانى ارجمند، آدابى دارد. مراعات این آداب و پایبندى به آنها، در جبران كاستى‏هایى كه در طول اقامت انسان در این میهمان‏سرا وجود داشته، سهم دارد و نقاط ضعف و كمبودهاى آن را جبران مى‏كند و امكان بیشترى در بهره‏مندى از بركاتش به او مى‏دهد تا در خدمت تقویت بُعد روحى و بنیه معنوى خویش باشد.
آنچه در این زمینه توجّه‏برانگیز و داراى درس‏ها و نكات آموزنده است، سیره اهل بیت علیهم‏السلام در وداع با ماه میهمانى الهى است.





نویسنده :رز
تاریخ:سه شنبه 12 مرداد 1389-12:47 ب.ظ

اگه قلبمو شکستی...

اگه قلبمو شکستی به فدای یک نگاهت

 این منم چون گل یاس نشستم سر راهت

 تو ببین غبار غم رو که نشسته بر نگاهم

 اگه من نمردم از عشق تو بدون که روسیاهم

اگه عاشقی یه درده چه کسی این درد ندیده

 تو بگو کدام عاشق رنج دوری رو ندیده

اگه عاشقی گناهه ما همه غرق گناهیم

 میون این همه آدم یه غریب و بی پناهیم

تو ببین به جرمه عشقت پره پروازمو بستند

تو ندیدی منه مغرور چه بی صدا شکستم





نویسنده :رز
تاریخ:شنبه 9 مرداد 1389-02:33 ب.ظ

فال روز شنبه 9 مرداد 1389

متولدین فروردین:
امروز زمانی که شما در یک مهمانی هستید، ممکن است احساس کنید مورد تحقیر واقع شده اید. طبیعت شما به گونه ای است که با قدری هیجان موافق هستید، اما وقتی که شما مسائل را تجزیه و تحلیل می کنید متوجه می شوید که در این جور مواقع باید ساکت بوده و آرامش خود را حفظ کنید. شاید شما الان به چیزهایی که انتظار دارید نرسید، پس باید انعطاف پذیر بوده و سعی کنید از چیزهایی که دارید راضی باشید. 

متولدین اردیبهشت:
فقط به خاطر اینكه این روزها دیگران شما را فرد خوبی می دانند، دلیل نمی شود كه شما مجبور باشید به جای نیازهای خود به نیازهای افراد دیگر توجه كنید. شما به خود اطمینان دارید و می دانید كه بهترین كار را نجام داده اید و فرصت این را ندارید كه از دیگران هم حمایت كنید. اما اكنون اعتماد به نفس بیش از اندازه داشتن می تواند به ضرر خودتان تمام شود؛ نشان دادن ضعف های خود شاید مهم ترین كاری باشد كه حالا می توانید انجام دهید.

متولدین خرداد:
اگر شما احساس می كنید كه احتمال شكست خوردن وجود دارد، قبل از آنكه دست به كار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل كنید. الان زمان این نیست كه بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینكه حتی اگر خیلی با مهارت هم این كار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه كنید كه چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل كرده اید.


متولدین تیر :
تضاد عجیبی بین کارهایی که خودتان دوست دارید انجام دهید و کارهایی که دیگران از شما انتظار دارند انجام دهید وجود دارد و این موضوع می تواند باعث بلاتکلیفی در شما بشود. شما کاملاً نمی توانید بفهمید که اگر هر عکس العملی را تلافی کنید چه اتفاقی می افتد، اما اگر فکر کنید که چه کاری درست است باعث می شود خیلی از چیزهای مهم را از دست بدهید. فراموش نکنید که تجزیه و تحلیل شما باید عقلانی باشد؛ فقط اجازهبدهید که غریزه شما راهنمایتان باشد، در این صورت به مسیر درستی هدایت می شوید.
متولدین مرداد :
شما تاحدی نسبت به راهی كه در حرفه خود می خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینكه رویاهای شما كه در ظاهر حقیقی به نظر می رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی كه شما چیزهایی را كه می خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید كرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی رساند.

متولدین شهریور:
امروز شما وظایف شغلی زیادی برای انجام دادن دارید و ممکن است دلتان نخواهد همه آنها را انجام دهید. برای اینکه شما می ترسید کارهایی که انجام می دهید آن طور که آرزو داشتید مفید نباشند. با وجود اینکه ممکن است درطول روز اصلاً وقت خالی پیدا نکنید، ولی به خودتان قول بدهید کمی استراحت کرده و برنامه های کاریتان را به بعد موکول کنید.

متولدین مهر :
شما واقعاً نمی خواهید بین زندگی حرفه ای و شخصی یكی را برگزینید و فكر می كنید این اصلاً منصفانه نیست. اما نقش شما در محیط كار می تواند بر زندگی خصوصی تان هم تأثیر بگذارد و اكنون شما نمی توانید جلوی این روند را بگیرید. مادامی كه شما نظریه در حال زندگی كردن را رد نمی كنید، خیلی خوب است كه در مورد آینده نیز خوش بین باشید.

متولدین آبان :
معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم گیری می كنید، اما حالا در هر تصمیمی كه می گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه كردهو دیگران را نادیده بگیرید، ممكن است در كارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نكنید كه به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و كاری را كه صحیح است انجام دهید.

متولدین آذر :
امروز باید مواظب رفتارتان باشید، برای اینکه حرفهایی که می زنید، حتی اگر قصد رنجاندن کسی را نداشته باشید، می تواند به مشکلات دامن بزند. فقط امکان دارد شما با لحن شدیدی منظور خود را بیان کنید، برای اینکه فکر می کنید دیگران نمی خواهند به نظرات شما گوش دهند. لازم نیست نگرانشوید؛ بهترین راهکاری که می توانید داشته باشید این است کهملایم تر رفتار کنید.

متولدین دی :
وقتی كه شما در خفا به جستجو و كاوش مشغول می شوید، مسائل احساسی خودشان را نشان می دهند. شما معمولاً برای اینكه در موقعیتی قرار نگیرید كه احساس ضعیف بودن بكنید روش خود را عوض نمی كنید. چون شما ترجیح می دهید با مشكلاتی برخورد كنید كه خیلی سریع بتوانید آنها را حل كنید. اكنون اصلاً لزومی ندارد چیزی را ثابت كنید؛ فقط با وضعیت دشواری كه برایتان پیش آمده واقع بینانه تر رفتار كنید.

متولدین بهمن:
امروز وقتی كه شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می‌كنید دوستانتان شما را تشویق خواهند كرد، برای اینكه آنها حتی زمانی كه شما كارهایی كه دوست دارید را انجام می‌دهید شما را بیشتر تحسین می‌كنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه كردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید كاری را انجام دهید كه برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفكر می‌تواند باعث به وجود آمدن یك موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده كند تا از امروز با خاطره خوبی یاد كنید.

متولدین اسفند:
چه امروز وقتی كه شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می كنید دوستانتان شما را تشویق خواهند كرد، برای اینكه آنها حتی زمانی كه شما كارهایی كه دوست دارید را انجام می دهید شما را بیشتر تحسین می كنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه كردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید كاری را انجام دهید كه برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفكر می تواند باعث به وجود آمدن یك موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده كند تا از امروز با خاطره خوبی یاد كنید




نویسنده :رز
تاریخ:جمعه 8 مرداد 1389-08:25 ق.ظ

عکس...

رز قرمز





نویسنده :رز
تاریخ:دوشنبه 4 مرداد 1389-10:43 ق.ظ

پیامک عشقولانه مرداد 1389

هزار تار رگ دارم و هزار تا رفیق. ولی تو شاهرگی و تک رفیق….


عشق و برات کشیدم میون موج دریا ، روماسه ها نوشتم دوستت دارم یه دنیا.


o /

/[]

IL

اجازه

.

.

.

o

<[]>

IL

میتونم شما رو دوست داشته باشم.


عادتم داده خیال تو که یادت باشم … ، یاد من هم نکنی ، باز به یادت باشم.


Be <@> man to ><(((

O<- -< Besham \O/

.

.

.

Gerefti chi shod?

Migam : be cheshme man to mahi fadat besham elahi.


آب و هوای چشات چیزی مثل کویره ، هر کس اسیرت بشه ، بدون شک میمیره.

میگن فقط برای 3 نفر اس ام اس بده:

حالا بشین فکر کن ببین من برای چی به تو اس ام اس دادم؟ 1)  برای عشقت 2)  برای بهترینت 3) برای عزیزترینت


قطعه ای از شاهکار ادبی غضنفر : شب بود و خورشید به روشنی می درخشید.


آرزو دارم خوشیهایت مثل اسهال باشه ، مکرر ، مداوم ، روان و روشن و پرسروصدا.

اگر صدای اس ام اس موبایلتو شنیدی نگو مسیج داره بگو دوستی دارم که دوستم داره.


به مرغه میگن چرا تخم 2 زرده نمیزاری؟ میگه این دیوونه بازیهای مرغ تلاونگه.


سلامت بگویم که در خاطری ، گر از چشم دوری به دل حاضری!

با خون غم نوشتم غربت مکان ما نیست / از یاد بردن دوست هرگز مرام ما نیست


میخوام که عاشقت بشم / گل شقایقت بشم / دلم واست تنگ شده بود/ گفتم مزاحمت بشم.


دل من پیش تو / عشق من خنده تو / فکر من چهره ی تو / جونم فدای تو





نویسنده :رز
تاریخ:شنبه 2 مرداد 1389-01:57 ب.ظ

با موقعیت ها چانه نزن

در روم باستان، عده ای غیبگو با عنوان سیبیل ها جمع شدند و آینده امپراطوری روم را در نه كتاب نوشتند.سپس كتابها را به تیبریوی عرضه كردند . امپراطور رومی پرسید : بهایشان چقدر است؟سیبیل ها گفتند: یكصد سكه طلاتیبریوس آنها را با خشم از خود راند سیبیل ها سه جلد از كتابها را سوزاندند و بازگشتند و گفتند:قیمت همان صد سكه است . تیبریوس خندید و گفت:چرا باید برای چیزی كه شش تا و نه تایش یك قیمت دارد بهایی بپردازم؟سیبیل ها سه جلد دیگر را نیز سوزاندند و با سه كتاب باقی مانده برگشتند و گفتند:قیمت هنوز همان صد سكه است .تیبریوس با كنجكاوی تسلیم شد و تصمیم گرفت كه صد سكه را بپردازد . اما اكنون او می توانست فقط قسمتی از آینده امپراطوریش را بخواند







/body>

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس